ورزش ،کلید طلایی سلامت مردان

بنا به گزارش پیرانشهر رووداو و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر، مردان درمقایسه با زنان در معرض فاکتورهای خطر محیطی و شغلی بیشتری هستند و عادات غلطی مانند مصرف سیگار، الکل، اعتیاد و استرس شغلی در آنها بیشتر است. دکتر مجید کاسیان زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر در […]

بنا به گزارش پیرانشهر رووداو و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر، مردان درمقایسه با زنان در معرض فاکتورهای خطر محیطی و شغلی بیشتری هستند و عادات غلطی مانند مصرف سیگار، الکل، اعتیاد و استرس شغلی در آنها بیشتر است.

دکتر مجید کاسیان زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر در این باره گفت: سلامت مردان موضوعی است که موجب استحکام و ارتقای سلامت نیروی کار جامعه و توسعه کشور را در پی خواهد داشت. مردان نسبت به زنان در معرض فاکتور های خطر محیطی و شغلی بیشتری هستند و عادات غلطی مانند مصرف سیگار، الکل، اعتیادو استرس شغلی در آنها بیشتر است از سوی دیگر مردان کمتر به پزشک مراجعه نموده و مراجعه به مراکز درمانی را به دلایل مختلف از جمله موانع فرهنگی تا بروز مراحل پیشرفته و خطرناک بیماری به تأخیر می اندازند.
دکتر کاسیان زاده افزود: نامگذاری هفته اول اسفند ماه در کشور ما، با هدف تاکید بر سلامت مردان کشورمان و حساس سازی مردان جامعه ایرانی برای توجه بیشتر به جنبه های مختلف پیشگیری از مخاطرات سلامت بوده است.