از پرستاران نمونه پیرانشهر تجلیل شد

براساس گزارش پیرانشهر رووداو به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر پرستاران نمونه پیرانشهر توسط فرماندار و با حضور فرمانده نیروی انتظامی و فرمانده هنگ مرزی با اهدای لوح و جوایزی مورد تجلیل قرار گرفتند. مهندس علی ترابی فرماندار پیرانشهر در این دیدار ضمن تبریک روز پرستار گفت: پرستاران به عنوان سنگرداران […]

براساس گزارش پیرانشهر رووداو به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر پرستاران نمونه پیرانشهر توسط فرماندار و با حضور فرمانده نیروی انتظامی و فرمانده هنگ مرزی با اهدای لوح و جوایزی مورد تجلیل قرار گرفتند.

مهندس علی ترابی فرماندار پیرانشهر در این دیدار ضمن تبریک روز پرستار گفت: پرستاران به عنوان سنگرداران عرصه درمان در سطوح مختلف حوزه سلامت، همیشه بار سنگین خدمت رسانی را بر دوش داشته و ملت بزرگ ایران خاطره مجاهدت های مومنانه و گمنام این عزیزان را در مقاطع درخشانی همچون دفاع مقدس از یاد نخواهند برد.
مهندس ترابی افزود: روز پرستار تجلیل از یک قشر نیست بلکه تجلیل از کرامت انسانی است که انسانیت را در سنگ صبور بودن و التیام بخشیدن به همنوعان می بیند و همنفس با بیماران سلامت خود را به مخاطره می اندازند. روز پرستار روز تجلیل از استقامت و صبوریاست.
همچنین سرهنگ بابایی فرمانده مرزی پیرانشهر هم در این دیدار گفت: به پرستاران ایثارگر و تلاشگران گمنام جبهه سلامتی که با کاهش درد از روح و جسم بیماران و دردمندان نور امید را در دلهای آنان بازگردانده و زنده نگه میدارند صمیمانه تبریکو تهنیت عرض می نماییم.
گفتنی است در پایان، فرماندار و فرماندهی مرزی و فرماندهی نیروی انتظامی از واحدهای بیمارستان بازدید و روز پرستار را به ایشان تبریک گفتند.