اطلاعیه ستاد بحران شهرداری پیرانشهر

اطلاعیه ستاد مدیریت بحران شهرداری پیرانشهر با توجه به پیش بینی های هواشناسی شهرستان در خصوص بارندگی بصورت برف همراه با وزرش باد و کاهش دمای هوا در روزهای جمعه و شنبه توجه کلیه شهروندان و رانندگان عزیز را به رعایت نکات ذیل معطوف می دارد : *ترجیحا از رفت و آمد با خودروی شخصی […]

اطلاعیه ستاد مدیریت بحران شهرداری پیرانشهر

با توجه به پیش بینی های هواشناسی شهرستان در خصوص بارندگی بصورت برف همراه با وزرش باد و کاهش دمای هوا در روزهای جمعه و شنبه توجه کلیه شهروندان و رانندگان عزیز را به رعایت نکات ذیل معطوف می دارد :
*ترجیحا از رفت و آمد با خودروی شخصی غیر از موارد ضروری اجتناب شود و شهروندان عزیز از وسایط عمومی که آماده خدمت گذاری خواهند بود استفاده نمایند .

از توقف و پارک اتومبیل در معابر عمومی ( خیابان و کوچه ) اجتناب گردد تا عملیات اکیپ برف روبی و نمک پاشی دچار اختلال نشود .

با توجه به شرایط جوی و اقلیمی شهر پیرانشهر و برودت هوا در ساعات اولیه صبح روزهای بارندگی و همزمان آغاز بکار ادارات و سایر نهادهای خدماتی و اجرای عملیات نمک پاشی و برف روبی از شهروندان تقاضا می شود از خارج کردن اتومبیل شخصی تا حداقل ساعت ۱۰ صبح خودداری نمایند .

از شهروندان عزیز تقاضا می شود از برف روبی بام خانه ها و ریختن برف پیاده روی جلوی مغازه ها به معابر عمومی بعد از برف روبی جدا خودداری نمایند .

رانندگان عزیز در روزهای برفی همراه با پدیده یخبندان نکات ایمنی را رعایت نموده و بدون زنجیر چرخ در داخل شهر تردد ننمایند ، بدیهی است پلیس راهنمایی و رانندگی با رانندگان متخلف برخورد خواهند کرد .

عملیات نمک پاشی و برف روبی برابر برنامه ریزی قبلی توسط چندین اکیپ شهرداری بر حسب اولویت معابر اصلی – فرعی و مراکز حساس انجام می شود ، از شهروندان عزیز تقاضا می شود ضمن حفظ آرامش و سعه صدر با پرسنل نقلیه و خدمات موتوری همکاری نمایند.

شهروندان عزیز در موارد ضروری با شماره تلفن های ۴۴۲۲۳۶۰۲ و ۴۴۲۲۳۶۰۳ و ۱۳۷ تماس حاصل فرمایند .

ستاد مدیریت بحران شهرداری پیرانشهر