با حضور استاندار آذربایجان غربی مسائل و مشکلات کارخانجات قند استان مورد بررسی قرار گرفت

با حضور استاندار آذربایجان غربی مسائل و مشکلات کارخانجات قند استان مورد بررسی قرار گرفت مسائل و مشکلات کارخانجات قند استان امروز در حضور استاندار آذربایجان غربی و معاونین و مدیران دستگاه های اجرایی مربوطه مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش پیرانشهر رووداو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، مدیران عامل […]

با حضور استاندار آذربایجان غربی مسائل و مشکلات کارخانجات قند استان مورد بررسی قرار گرفت

مسائل و مشکلات کارخانجات قند استان امروز در حضور استاندار آذربایجان غربی و معاونین و مدیران دستگاه های اجرایی مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پیرانشهر رووداو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، مدیران عامل پنج کارخانه قند استان امروز با حضور در محل استانداری، مسائل و مشکلات این کارخانجات که منجر به تاخیر در پرداخت بخشی از مطالبات چغندرکاران شده است را با استاندار آذربایجان غربی در میان گذاشتند.
استاندار آذربایجان غربی نیز در این نشست ضمن تاکید بر لزوم پرداخت به موقع مطالبات چغندرکاران، نسبت به پیگیری رفع مشکلات کارخانجات قند استان نیز قول مساعد داد.

شهریاری همچنین تاکید کرد: جهاد کشاورزی استان باید نظارت دقیقی داشته باشد تا در استان بیشتر از سهمیه ابلاغی، چغندرقند کشت نشود؛ کاشت بیش از حد مجاز چغندرقند بعنوان یک محصول پر آب بر، با توجه به شرایط کم آبی و مساله دریاچه ارومیه، به نفع استان نیست.
مدیرکل جهاد کشاورزی استان نیز در این نشست گزارشی از وضعیت کشت چغندر قند و میزان تحویل آن به کارخانجات قند استان ارائه کرد.