جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان پیرانشهر برگزار شد

جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان پیرانشهر به ریاست آقای ترابی فرماندار و با حضور دیگر اعضاء روز دوشنبه مورخه ۹۶/۱۰/۰۴در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد. به گزارش پیرانشهر رووداو و به نقل از روابط عمومی فرمانداری پیرانشهر در این جلسه (کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان پیرانشهر)آقای ترابی فرماندار اظهار داشت: سلامت […]

جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان پیرانشهر به ریاست آقای ترابی فرماندار و با حضور دیگر اعضاء روز دوشنبه مورخه ۹۶/۱۰/۰۴در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.

به گزارش پیرانشهر رووداو و به نقل از روابط عمومی فرمانداری پیرانشهر در این جلسه (کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان پیرانشهر)آقای ترابی فرماندار اظهار داشت: سلامت مردم از مهمترین مقوله است که باید مورد توجه ویژه مسئولین قرار گیرد و با تعامل و همکاری بین مردم و مسئولین مشکلات بهداشتی به حداقل و شاهد تغیرات اساسی در خصوص ارتقاءشاخص های بهداشتی در سطح شهرستان باشیم.
وی افزود: اولین رکن جامعه سلامت امروزی توجه به روح و روان افراد جامعه بخصوص جوانان است برای تحقق این امر باید از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و تبلیغ دینی فرهنگی روحانیون در امیدواری جوانان به زندگی سالم بهره برد.
وی تاکید کرد همه ادارات در سطح شهرستان در حوزه بهداشت و سلامت شهروندان مشارکت فعال داشته باشند البته برای دست یابی به این امر مهم اهتمام و تعامل شهروندان نیز بسیار موثر خواهد بود.
در ادامه این جلسه اعضاء به منظور بررسی مشکلات بهداشتی موجود در سطح شهرستان و ارائه راهکارهای مناسب جهت حل مشکل پسماند شهری، جمع آوری سگ های ولگرد و سایر موارد به بحث و گفتگو پرداختند و مقرر گردید در دستور کار جدی قرار گیرد.