بیست و سومین دوره مسابقات کتبی قرآن و عترت پیرانشهر برگزار شد

بیست و سومین دوره مسابقات کتبی قرآن و عترت در دو بخش اساتید و دانشجویان در واحد پیرانشهر برگزار شد. عثمان حسن زاده، مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیرانشهر در این خصوص گفت: مسابقات کتبی بیست و سومین دوره قران و عترت در دو بخش اساتید و دانشجویان همزمان با سراسر […]

بیست و سومین دوره مسابقات کتبی قرآن و عترت در دو بخش اساتید و دانشجویان در واحد پیرانشهر برگزار شد.

عثمان حسن زاده، مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیرانشهر در این خصوص گفت: مسابقات کتبی بیست و سومین دوره قران و عترت در دو بخش اساتید و دانشجویان همزمان با سراسر واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی در واحد پیرانشهر برگزار شد.

وی با اشاره به جایگاه والای ترویج فرهنگ قرآن و عترت در بین دانشجویان اظهار کرد: حضور چشمگیر دانشجویان و اساتید این واحد دانشگاهی در این دوره از مسابقات نشان از ترویج فرهنگ قرآنی در بین جامعه دانشگاهی دارد که لازم است این مهم همواره در برنامه های آتی نیز مورد توجه و اولویت قرار گیرد.

حسن زاده، افزود: در این دوره از مسابقات بیش از ۲۵۰ دانشجو و ۳۰ نفر از اساتید واحد پیرانشهر حضور داشتند که نسبت به سال گذشته از افزایش چشمگیری برخوردار بود.

مسئول کانون قرآن و عترت واحد پیرانشهر یادآور شد: بیست و سومین دوره مسابقات کتبی قرآن و عترت در این واحد دانشگاهی در پنج رشته ویژه دانشجویان شامل ۱- تفسیر قرآن ۲- زندگانی پیامبر اعظم (ص)۳- نماز ۴- احکام خواهران و ۵- احکام برادران و یک رشته “نماز” ویژه اساتید برگزار شد.

نفرات برتر این دوره از مسابقات علاوه بر دریافت جوایز نقدی به مرحله استانی راه می‌یابند.