پدر بوکانی سه قلوهای خود را در کوچه رها کرد

به دنبال رها شدن سه نوزاد در یکی از مناطق بوکان، رئیس اداره بهزیستی این شهر گفت: پدر بوکانی این سه نوزاد، فرزندان خود را به علت اختلافات خانوادگی در کوچه رها کرده است. به گزارش پیرانشهر رووداو و به نقل از زریان، شب چهارشنبه (۱۶ آبان ماه) سه نوزاد سه قلو در حالی که […]

به دنبال رها شدن سه نوزاد در یکی از مناطق بوکان، رئیس اداره بهزیستی این شهر گفت: پدر بوکانی این سه نوزاد، فرزندان خود را به علت اختلافات خانوادگی در کوچه رها کرده است.

به گزارش پیرانشهر رووداو و به نقل از زریان، شب چهارشنبه (۱۶ آبان ماه) سه نوزاد سه قلو در حالی که در یکی از کوچه های شهر بوکان رها شده بودند پیدا شدند و به بیمارستان منتقل شدند.  «لقمان سورانه» مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان بوکان ضمن تایید این خبر گفت: حال عمومی هرسه نوزاد مساعد است و در حال حاضر در بخش نوزادان بیمارستان نگهداری می شوند.

«خالد احمدنژاد» رئیس اداره بهزیستی شهرستان بوکان، در همین ارتباط گفت: هویت پدر و مادر این نوزادها مشخص است و این سه نوزاد قربانی اختلافات خانوادگی بین والدین خود شده اند.

وی افزود: مردی که از همسر دوم خود صاحب سه نوزاد سه قلو شده است، به علت اختلافات خانوادگی سه نوزاد خود را در کوچه رها کرده است.

احمد نژاد گفت: پدر بوکانی این نوزادها علی رغم توانایی مالی حاضر به قبول سرپرستی این کودکان نیست و مادر نوزادها بر نگهداری فرزندانش اصرار دارد.

وی افزود: رها کردن این نوزادن در کوچه در حقیقت مصداق کودک آزاری و جرم است و این سه نوزاد تا روز شنبه در بیمارستان نگهداری می شوند تا دادگاه این کودک آزاری را بررسی کند.

احمد نژاد تاکید کرد: بهزیستی امکانات لازم برای نگهداری این نوزادان در اختیار دارد و برای نگهداری آنها نیاز به دستور دادگاه داریم.