آخرین اخبار از تغییر استاندار آذربایجان غربی

ظاهرا تیم صاحب نظر شکل گرفته از آقایان شریعتمداری و رحمانی فضلی در رابطه با آقای سعادت استاندار فعلی نظر مساعدی ندارند و نظرشان بر تغییر استاندار آذربایجان غربی می باشد و احتمالا  آقای سعادت در استانی دیگر به کار برده خواهند شد. به گزارش پیرانشهر رووداو و به نقل از باریش نیوز سیدهادی بهادری […]

ظاهرا تیم صاحب نظر شکل گرفته از آقایان شریعتمداری و رحمانی فضلی در رابطه با آقای سعادت استاندار فعلی نظر مساعدی ندارند و نظرشان بر تغییر استاندار آذربایجان غربی می باشد و احتمالا  آقای سعادت در استانی دیگر به کار برده خواهند شد.

به گزارش پیرانشهر رووداو و به نقل از باریش نیوز سیدهادی بهادری نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در خصوص انتصاب استاندار آذربایجان غربی اظهار داشت: ظاهرا تیم صاحب نظر شکل گرفته از آقایان شریعتمداری و رحمانی فضلی در رابطه با آقای سعادت استاندار فعلی نظر مساعدی ندارند و نظرشان بر تغییر استاندار آذربایجان غربی می باشد و احتمالا  آقای سعادت در استانی دیگر به کار برده خواهند شد.

وی ادامه داد: تعدادی از نمایندگان استان با آقای سعادت مخالف و تعدادی دیگر با وی موافق می باشند ولی در عین حال چون نظر تیم انتخابی تغییر است باید ما نیز در گزینه ها ورود و آن ها را بررسی کنیم؛ اگر گزینه ای بهتر از آقای سعادت باشد مسئله متفاوت می شود ولی در غیر اینصورت نظر ما نیز بر ابقاء آقای سعادت خواهد بود.

نماینده مردم ارومیه افزود: گزینه جدی که مطرح شده و بر انتخاب وی تاکید دارند آقای همتی می باشد.

لازم به ذکر است آقای همتی اهل ایلام بوده و دو سال است استاندار قزوین می باشند و قبلا نیز در صداوسیمای استان آذربایجان غربی فعالیت داشته اند اما ظاهرا برخی از نمایندگان استان مخالف حضور وی هستند. اکنون این تغییرات بر فضای شهرستان پیرانشهر نیز تاثیر گذاشته و به دلیل احتمال تغییر استاندار، انتصاب فرماندار جدید پیرانشهر به تعویق افتاده و ظاهرا تا مشخص شدن وضعیت استاندار جدید، انتخاب فرماندار پیرانشهر میسر نخواهد شد.

فریدون همتی (زادهٔ ۱۳۳۹ در ایلام) سیاستمدار ایرانی و استاندار قزوین در دولت یازدهم ایران است. وی مشاور ارشد وزیر کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی می‌باشد. نامبرده همچنین نمایندهٔ حوزهٔ انتخابیهٔ ایلام، ایوان، شیروان، چرداول و مهران در دورهٔ هفتم مجلس شورای اسلامیبوده‌است. او را می توان به عنوان یکی از مدیران نمونه و پرنفوذ استان ایلام محسوب نمود.