تئاتر گاوهایی که یک هدف بزرگ داشتند در پیرانشهر به روی صحنه رفت

تئاتر صحنه ای با عنوان ”  گاوهایی که یک هدف بزرگ داشتند ” در شهرستان پیرانشهر به روی صحنه رفت. به گزارش پیرانشهر رووداو و به نقل از کردپرس؛ تئاتر صحنه ای با عنوان ” گاوهایی که یک هدف بزرگ داشتند ”  کاری از “گروه تئاتر فانوس” پیرانشهر به روی صحنه رفت.   سیامند جوانبخت، رئیس […]

تئاتر صحنه ای با عنوان ”  گاوهایی که یک هدف بزرگ داشتند ” در شهرستان پیرانشهر به روی صحنه رفت.

به گزارش پیرانشهر رووداو و به نقل از کردپرس؛ تئاتر صحنه ای با عنوان ” گاوهایی که یک هدف بزرگ داشتند ”  کاری از “گروه تئاتر فانوس” پیرانشهر به روی صحنه رفت.

  سیامند جوانبخت، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرانشهر در این خصوص گفت: تئاتر از جمله یکی از هنرهایی است که خوشبختانه پس از چند سالی که با عدم استقبال عمومی روبرو شده بود کم کم به میان علاقمندان به این هنر بازگشته است و برگزاری این چنین برنامه هایی در شهرستان های مختلف می تواند زمینه آشتی با تئاتر را در میان علاقمندان و هنرمندان زنده کند.

وی ادامه داد: تئاتر ” گاوهایی که یک هدف بزرگ داشتند ” با اجرای گروهی از هنرمندان گروه “تئاتر فانوس” در شهرستان پیرانشهر به مدت سه شب به روی صحنه رفت که خوشبختانه با استقبال خوب همشهریان و علاقمندان به هنر تئاتر مواجه شد.

جوانبخت در ادامه سخنان خود اظهار داشت: این برنامه که برای اولین بار از یک گروه هنری شهرستان پیرانشهر در زمینه تئاتر مورد تأئید داوران جشنواره استانی قرار گرفته است به تازگی مجوز حضور در بیست و نهمین جشنواره استانی تئاتر را دریافت کرده است و روز چهارشنبه در جشنواره تئاتر استان به روی صحنه خواهد رفت.

تئاتر صحنه ای ” گاوهایی که یک هدف بزرگ داشتند ” به کارگردانی “کوروش انتظاری” و نویسندگی “رسول بانگین” و بازیگری هنرمندان چون یحیی رسول پور، شاهرخ انتظاری و کوروش انتظاری برای اولین بار در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیرانشهر از مورخ ۱۱ لغایت ۱۳ شهریورماه هر شب از ساعت ۲۲  به روی صحنه رفت و  روز چهارشنبه( ۱۵ شهریورماه) راس ساعت ۱۹ عصر هم قرار است در مجتمع فرهنگی و هنری ارومیه در بیست و نهمین جشنواره ی استانی تئاتر بر روی صحنه برود.