گاز رسانی به ۷ روستای شهرستان پیرانشهر انجام شد

رئیس شرکت گاز شهرستان پیرانشهر از بهره برداری گاز رسانی به ۷ روستای شهرستان پیرانشهر با اعتبار ۲۷ میلیارد ریال خبر داد.  به گزارش پیرانشهر رووداو، نورالدین صمدلو، سرپرست اداره گاز پیرانشهر در این خصوص گفت: خوشبختانه پروژه بزرگ گاز رسانی به ۷ روستای شهرستان پیرانشهر با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال به اتمام رسیده […]

رئیس شرکت گاز شهرستان پیرانشهر از بهره برداری گاز رسانی به ۷ روستای شهرستان پیرانشهر با اعتبار ۲۷ میلیارد ریال خبر داد.

 به گزارش پیرانشهر رووداو، نورالدین صمدلو، سرپرست اداره گاز پیرانشهر در این خصوص گفت: خوشبختانه پروژه بزرگ گاز رسانی به ۷ روستای شهرستان پیرانشهر با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال به اتمام رسیده است و در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری نهایی رسید.

وی ادامه داد: روستاهایی که شامل برخورداری از گاز طبیعی شده اند عبارتند از گزگسک پیران، گل آباد، قلات سید احمد، ابراهیم آباد، جران ، سه گردکان و امین آباد که عملیات گاز رسانی به این روستاها در سال ۹۵ شروع شده بود که خوشبختانه در هفته دولت سال جاری به بهره برداری رسیده است.

صمدلو اظهار داشت: با اتمام این پروژه که بطول ۱۹ کیلومتر توسعه شبکه گاز همراه بوده است، ۳۴۲ خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند که با بهره برداری از این پروژه ضریب نفوذ گاز در این شهرستان از ۴۸ درصد به ۵۲ درصدر افزایش پیدا کرده است.

رئیس شرکت گاز شهرستان پیرانشهر در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از زحمات و پیگیری نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی به خاطر توسعه شبکه نفوذ گاز طبیعی در این شهرستان، عنوان کرد: همچنین پروژه کلنگ زنی به ۲۳ روستای فاقد گار در حوزه شهرستان پیرانشهر در هفته دولت انجام شد.

وی تصریح کرد، اعتبار اولیه برآورد شده برای اتمام این پروژه مبلغی در حدود ۱۶۰ میلیارد ریال می باشد که امیدوارم در تخصیص آن با مشکل مواجه نشویم.

صمدلو، روستاهایی را که عملیات گازرسانی به آنها در هفته دولت ۹۶ کلنگ زنی شده است را به شرح ذیل نام برد:

خورینج، کانی ملا، کانی بداق، گرگول سفلی، گرگول علیا، حاجی غلده، کانی باغ، لیک بن، زنگ آباد، شنوزنگ، بالا بان، کیله علیا، قبه ، هواربید، قیزقپان، دیلزه، قلات ره ش، گردیمخانه، چیانه، نمنجه، بادین آباد، شاوله و دشت قوره.