دعوت نوجوان پیرانشهری به اردوی استعدادیابی تیم ملی نوجوانان والیبال ایران

نوجوان پیرانشهری به اردوی استعدادیابی تیم ملی نوجوانان والیبال ایران دعوت شد. به گزارش پیرانشهر رووداو محمد طاهر سرشین نوجوان والیبالیست پیرانشهری به اردوی استعدادیابی تیم ملی نوجوانان والیبال ایران جهت شناسایی استعدادهای برتر این رشته در ایران و جهت سرمایه گذاری بر روی این نوجوانان برای المپیک ۲۰۲۴ دعوت شد. این نوجوان بلندبالای پیرانشهری […]

نوجوان پیرانشهری به اردوی استعدادیابی تیم ملی نوجوانان والیبال ایران دعوت شد.

به گزارش پیرانشهر رووداو محمد طاهر سرشین نوجوان والیبالیست پیرانشهری به اردوی استعدادیابی تیم ملی نوجوانان والیبال ایران جهت شناسایی استعدادهای برتر این رشته در ایران و جهت سرمایه گذاری بر روی این نوجوانان برای المپیک ۲۰۲۴ دعوت شد.

این نوجوان بلندبالای پیرانشهری ۱۵ سال سن دارد و با وزن ۸۵ کیلوگرم و قد ۱۹۳سانتیمتری امید بالایی برای بازی در پست قدرتی (پشت خط زن) تیم ملی را دارد.

محمد از سن ۱۲ سالگی (سال ۹۳) یادگیری والیبال را نزد دو مربی، آقایان مصطفی صدری و سیروس نعمت زاده به طور همزمان شروع کرد و در مسابقات مختلف دانش آموزی و نوجوانان شرکت نمود و در این راه از تجارب مربیانی چون آقایان مصطفی صدری، سالار حسینی، صمد اکبری بهره بردند.

این نوجوان پیرانشهری در مسابقات دانش آموزی کشوری شیراز (تابستان ۹۶) به مربیگری آقای کثیری به عنوان بازیکن ثابت پست قدرتی در تیم منتخب استان آذربایجان غربی و تنها بازیکن غیر ارومیه ای حضور داشت. در این مسابقات مربی رسمی فدراسیون والیبال ایشان را به عنوان یکی از استعدادهای ارزشمند کشور معرفی و اسم او در لیست استعدادیابی فدراسیون ثبت شد.

محمد از ۷ شهریور ۹۶ در اردوی استعدادیابی تیم ملی نوجوانان والیبال ایران در سالن والیبال دانشگاه زنجان تمرینات خود را شروع کرده است.

امیدواریم این نوجوان با استعداد پیرانشهری بتواند با موفقیت در این اردو به تیم ملی نوجوانان راه یابد.