برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی جوانان استان در پیرانشهر

مسابقات بوکس قهرمانی جوانان استان جهت انتخاب تیم استان برای اعزام به مسابقات کشوری در پیرانشهر در حال برگزاری است. آقای حسام الدین سیدرحمانی رئیس هیات بوکس شهرستان پیرانشهر در خصوص این مسابقات به خبرنگار پیرانشهر رووداو گفتند: مسابقات بوکس قهرمانی جوانان استان آذربایجان‌غربی با حضور ۱۳ تیم از شهرهای مختلف استان به میزبانی پیرانشهر […]

مسابقات بوکس قهرمانی جوانان استان جهت انتخاب تیم استان برای اعزام به مسابقات کشوری در پیرانشهر در حال برگزاری است.

آقای حسام الدین سیدرحمانی رئیس هیات بوکس شهرستان پیرانشهر در خصوص این مسابقات به خبرنگار پیرانشهر رووداو گفتند: مسابقات بوکس قهرمانی جوانان استان آذربایجان‌غربی با حضور ۱۳ تیم از شهرهای مختلف استان به میزبانی پیرانشهر در طی روزهای پنجشبه و جمعه برگزار خواهد شد. وی در ادامه گفتند که این مسابقات با حضور ۹۳ ورزشکار در ۹ وزن مختلف برگزار می شود که تیم پیرانشهر به عنوان میزبان این مسابقات در ۸ وزن شرکت کرده است.
رئیس هیات بوکس شهرستان پیرانشهر افزود: مسابقات برای تعیین نفرات فینالیست امروز پنجشنبه برگزار و با مشخص شدن فینالیست ها، مسابقات در صبح روز جمعه با معرفی نفرات برتر هر وزن به پایان خواهد رسید.
آقای سیدرحمانی گفتند: سطح این مسابقات بسیار خوب و قابل قبول بوده و تیم های میهمان از میزبانی این مسابقات رضایت کافی را داشتند. وی همچنین افزود این مسابقات در رده جوانان و در یک رشته المپیکی برگزار می شود و هدف از این مسابقات را شناسایی جوانان مستعد در این رشته اعلام کردند و گفتند جوانان مستعد جهت شرکت در المپیک های آینده شناسایی و بر روی آن ها سرمایه گذاری خواهد شد.