جزئیات درگیری مسلحانه در بوکان

 تلاش نیروی انتظامی شهرستان بوکان برای دستگیری یک متهم، به درگیری مسلحانه در بوکان انجامید. به گزارش خبرنگار پیرانشهر رووداو و به نقل از زریان، شب سه شنبه (۲۷تیرماه)تیمی از ماموران نیروی انتظامی با حضور در میدان معلم شهر بوکان تلاش کردند متهمی را که حکم جلب وی صادر شده بود، دستگیر کنند که به […]

 تلاش نیروی انتظامی شهرستان بوکان برای دستگیری یک متهم، به درگیری مسلحانه در بوکان انجامید.

به گزارش خبرنگار پیرانشهر رووداو و به نقل از زریان، شب سه شنبه (۲۷تیرماه)تیمی از ماموران نیروی انتظامی با حضور در میدان معلم شهر بوکان تلاش کردند متهمی را که حکم جلب وی صادر شده بود، دستگیر کنند که به درگیری مسلحانه در بوکان انجامید.

با خضور نیروی انتظامی در یکی از کوچه های این منطقه بوکان، متهم  اقدام به تیراندازی کرد که نیروی انتظامی با اقدامی مشابه به تیراندازی این متهم پاسخ داد.
در جریان این تیراندازی یکی از پرسنل کادر نیروی انتظامی به صورت سطحی زخمی شد و متهم تحت تعقیب نیز با به جا گذاشتن خودروی خود متواری شد.
گفته می شود متهم متواری در جریان تیراندازی زخمی شده است.
علت این درگیری مسلحانه به نزاع خونینی برمی گرد که  ۲۰ روز قبل در بوکان اتفاق افتاد و عامل تیراندازی در میدان معلم،یکی از عوامل این نزاع است که حکم جلب وی صادر شده است.
حوالی ساعت دو بامداد هفتم تیرماه در یکی از محلات شهرستان یک فقره نزاع و درگیری دسته جمعی اتفاق افتاد که  منجر به قتل یک شهروند بوکانی شد.
به گفته فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوکان این نزاع در ارتباط با تسویه حساب شخصی فیمابین افرادی  از سردشت و بوکان اتفاق افتاد  و ضارب و دو همدست وی دستگیر شدند.