اجرای خیابانی گروه تئاتر باران پیرانشهر در مهاباد

 گروه تئاتر باران پیرانشهر در مهاباد با موضوع مبارزه با مواد مخدر به نویسندگی و کارگردانی امیر راضی علیایی برنامه اجرا خواهد کرد. آقای جوانبخت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد پیرانشهر در گفتگو با پیرانشهر رووداو اعلام کردند: به مناسب هفته مبارزه با مواد مخدر روز پنج شنبه ۸ تیرماه ۱۳۹۶، گروه تئاتر باران از […]

 گروه تئاتر باران پیرانشهر در مهاباد با موضوع مبارزه با مواد مخدر به نویسندگی و کارگردانی امیر راضی علیایی برنامه اجرا خواهد کرد.

آقای جوانبخت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد پیرانشهر در گفتگو با پیرانشهر رووداو اعلام کردند: به مناسب هفته مبارزه با مواد مخدر روز پنج شنبه ۸ تیرماه ۱۳۹۶، گروه تئاتر باران از شهرستان پیرانشهر ساعت ۶ عصردر پارک ملت مهاباد تئاتری با موضوع مبارزه با مواد مخدر به نویسندگی و کارگردانی امیر راضی علیایی اجرا خواهند کرد.

وی افزود: هدف از برگزاری این تئاتر خیابانی آشنایی جوانان و مردم با ناهنجاری هایی می باشد، که ممکن است در آینده به اعتیاد می انجامد.

گروه نمایش باران از شهرستان پیرانشهر مدت ۵ سال است که در ارتباط با پیشگیری از مواد مخدر مشغول فعالیت هنری می باشد. گروه باران با ۲۲ عضو دارای ۸ سال سابقه کار در جشنواره مختلف کشور می باشد. این گروه در تئاتر کوردی سقز نیز با نمایش هه‌ناسه‌ی تاڵ شرکت نموده است.

آقای نوبخت در ادامه افزود به زودی این تئاتر در سطح شهرستان پیرانشهر نیز اجرا خواهد شد که جزئیات و محل برگزاری آن به زودی منتشر خواهد شد.