دعوت شهردار پیرانشهر از مردم جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس

متن پیام دکتر کامران فاتح، شهردار پیرانشهر بدین شرح است: حماسه‌ روز قدس یادآور فریاد رعد آسای امام راحل (ره) است که همچون صاعقه بر سر سفاکان صهیونیست فرود آمده و پژواک آن در جهان به ویژه درکشورهای اسلامی طنین افکن شد و مسیر مبارزه‌ بی‌امان مردم فلسطین را شتابنده و توفنده ساخت. مردمی که […]

متن پیام دکتر کامران فاتح، شهردار پیرانشهر بدین شرح است:

حماسه‌ روز قدس یادآور فریاد رعد آسای امام راحل (ره) است که همچون صاعقه بر سر سفاکان صهیونیست فرود آمده و پژواک آن در جهان به ویژه درکشورهای اسلامی طنین افکن شد و مسیر مبارزه‌ بی‌امان مردم فلسطین را شتابنده و توفنده ساخت. مردمی که بیش از نیم قرن در مصاف با دژخیمان پلید و ددمنشان غاصب همچنان نستوه و استوار از خود مقاومت و پایمردی نشان داده‌اند و با انتخاب آگاهانه‌ی شهادت طلبی و به قربانگاه فرستادن جگر گوشه‌هایشان ازشرف و کرامت انسانی و ارزش‌های مقدس اسلامی‌شان جانانه دفاع نموده و از سرزمین میهنی خویش پاسداری وحفاظت می‌کنند.

روز قدس، روز رژه سپاهیان اسلام در برابر چشمان حیرت زده‌ی مستکبرین جهان، روز نمایش اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل نمادهای کفر و استکبار دوران معاصر و روز برائت از استکبار و اعلام نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژیم تروریست و اشغالگر قدس و حامی آن شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است که درتوحش و درنده خویی روی هیتلرها و چنگیزها را سفید کرده اند.

روز قدس نماد آزادی خواهی، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت طلبی را در جهان برافراشته و ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده خواهان عالم بکشند.

ملت غیور و سلحشور ایران اسلامی روز قدس را تنها روز مبارزه با اسراییل غاصب نمی‌داند که اسراییل و صهیونیسم، حقیرتر از آن است که نیاز به این‌همه تجهیز باشد؛ بلکه روز قدس روز مبارزه با استکبار جهانی و حمایت از مستضعفین جهان است.

پرسنل شهرداری پیرانشهر ضمن بیعت مجدد با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و با اعتقاد کامل به حقانیت ملت مظلوم فلسطین و تاکید بر غاصب بودن رژیم اشغالگر صهیونیستی اسرائیل، حمایت راسخ خود را از مردم مظلوم و زجرکشیده فلسطین اعلام نموده و ضمن تاکید بر این نکته که رژیم غاصب فلسطین با اتحاد و همبستگی امت اسلامی محکوم به شکست و نابودی است، اعلام می‌داریم در روز جمعه همگام با سایر اقشار مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت خواهند کرد و با مشتهای گره کرده شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر می‌دهند.