نماینده پیرانشهر و سردشت در واکنش به سخنان ‌قاضی پور؛ شما به کار خود برسید و کارهای امنیتی را به مسئولین بسپارید

نماینده پیرانشهر و سردشت در واکنش به سخنان ‌قاضی پور؛ شما به کار خود برسید و کارهای امنیتی را به مسئولین بسپارید رسول خضری گفت:اظهارات آقای قاضی پور در خصوص دستگیری تعدادی به اتهام رابطه با داعش در برخی شهرستان های جنوب استان آذربایجان غربی هم خلاف قانون است و هم در حیطه اختیارات ایشان […]

نماینده پیرانشهر و سردشت در واکنش به سخنان ‌قاضی پور؛ شما به کار خود برسید و کارهای امنیتی را به مسئولین بسپارید

رسول خضری گفت:اظهارات آقای قاضی پور در خصوص دستگیری تعدادی به اتهام رابطه با داعش در برخی شهرستان های جنوب استان آذربایجان غربی هم خلاف قانون است و هم در حیطه اختیارات ایشان نیست.

نماینده مردم‌ سردشت و پیرانشهر، در واکنش به سخنان نماینده ارومیه درباره دستگیری تعدادی به اتهام نزدیکی به داعش در جنوب استان آذرباییجان غربی،اذعان کرد:سخنان آقای قاضی پور خلاف قانون است و عنوان کردن این موضوع در حیطه اختیارات ایشان نیست.

وی ادامه داد:این کار وظیفه دستگاه های امنیتی است و آن ها تصمیم می گیرند چه خبری را اعلام کنند که موجب حساسیت در جامعه نشود.

وی افزود:به فرموده مقام معظم رهبری، مهمترین موضوع امروز کشور؛حفظ وحدت ملی و منافع ملی است.

خضری تصریح کرد:زمان واقع تروریستی همه مسئولان کشور اعلام کردند که این کار توطئه دشمنان و با هدف ایجاد نفاق در جامعه ،برای درست کردن اختلاف و تفرقه بین اقوام و مذاهب کشور صورت گرفته است،لذا ما نباید خود را بازی آن ها بیاندازیم.

نماینده پیرانشهر با تاکید بر این ‌موضوع که همه نمایندگان کُرد در برابر واقع تروریستی تهران موضع گیری نمودند،گفت:در زمان واقع تروریستی تهران‌همه نمایندگان کُرد اعم از شیعه و سنی در برابر این حرکت تعدادی فریب خورده موضع گیری کردند و حمایت قاطع خود را از پاسخ موشکی سپاه ابراز داشتند.

وی خاطر نشان کرد:ایدیولوژی سیاه داعش قوم و مدهب نمی شناسد و مربوط به هیچ قوم و مدهبی نیست لذا عنوان کردن هر موضوعی که به ایجاد تفرقه در جامعه بیانجامد به صلاح مملکت نیست و بهتر است همکاران گرامی ما قدری با حساسیت با موضوعات برخورد نمایند.

وی یادآور شد:جای تاسف دارد که یکی از همکاران ما  بدون این که شرایط کشور را در نطر بگیرد باعث ناراحتی در جامعه می شود و موضوعی را منتسب به جنوب استان می کند.این کار اصلا وظیفه ایشان نیست.

خضری با بیان این ‌مطلب که دستگاه های نظارتی و اطلاعاتی مسئول عنوان کردن چنین‌ موضوعاتی هستند،اذعان کرد:اظهار نظر تنها در حیطه وظایف این دستگاه ها است و اساسا دور از انتظار است که نمایندگان مجلس وارد چنین قضایایی شوند.

وی در پایان گفت:اگر دستگاه های امنیتی خودشان صلاح می دانستند چنین جریانی را اعلام‌ می کردند لذا مطرح کردن این‌قبیل صحبت ها از سوی افراد غیر مسئول فقط منجر به ایجاد حساسیت در جامعه می شود.