واکنش نماینده مهاباد به سخنان قاضی پور نماینده ارومیه

واکنش نماینده مهاباد به سخنان قاضی پور در خصوص دستگیری ۴۰ عضو داعش در جنوب استان: نماینده مهاباد “مهندس محمود زاده” گفت: وظیفه نمایندگان مجلس انتشار آمار و اطلاعات دستگیری افراد آنهم در خصوص مسائل امنیتی و در مناطق خاص نیست بلکه این وظیفه دستگاههای امنیتی است که اگر مصلحت دانستند لیست و آمار لازم […]

واکنش نماینده مهاباد به سخنان قاضی پور در خصوص دستگیری ۴۰ عضو داعش در جنوب استان:

نماینده مهاباد “مهندس محمود زاده” گفت: وظیفه نمایندگان مجلس انتشار آمار و اطلاعات دستگیری افراد آنهم در خصوص مسائل امنیتی و در مناطق خاص نیست بلکه این وظیفه دستگاههای امنیتی است که اگر مصلحت دانستند لیست و آمار لازم را به مردم و رسانه ها اعلام کنند.

واکنش نماینده مهاباد به سخنان قاضی پور :

نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه سی ام خرداد ماه در خصوص اظهارات نماینده ارومیه واکنش نشان داد و اظهار کرد: متاسفانه اخیرا از زبان یکی از نمایندگان استان خبر دستگیری افراد مرتبط با داعش در شهرهای کوردنشین جنوب استان را در رسانه ها مشاهده و در این رابطه لازم دانستم خدمت این همکار گرامی یادآوری نمایم که پدیده شوم داعش فقط مختص مناطق خاص نیست و در بین هر جامعه و در بین هر قوم و مذهبی تندروی که مورد تایید هیچ یک از مسئولان نظام و نخبگان جامعه نیست، وجود دارد.

نماینده مهاباد “مهندس محمود زاده” گفت: وظیفه نمایندگان مجلس انتشار آمار و اطلاعات دستگیری افراد آنهم در خصوص مسائل امنیتی و در مناطق خاص نیست بلکه این وظیفه دستگاههای امنیتی است که اگر مصلحت دانستند لیست و آمار لازم را به مردم و رسانه ها اعلام کنند.

وی ضمن اشاره به سخنان اخیر نادر قاضی پور و داعشی نامیدن دستگیر شدگان اخیر در جنوب استان گفت: از کجا معلوم است که همه افراد دستگیر شده وابسته به داعش هستند؟ و یا در کدام دادگاه صالحه جرم آنها اثبات شده که به این راحتی اسامی شهرها و تعداد دستگیر شدگان را اعلام و همگی را جزو داعش می نامید؟! ما به عنوان نماینده مجلس همراه با نخبگان جامعه و علمای برجسته بایستی ریشه و مبنای تندروی مذهبی را شناسایی و ریشه ای با مسائل برخورد کنیم و بسترهای لازم را به منظور نابودی این پدیده شوم مهیا کنیم نه اینکه شهرهایی خاص و قوم خاصی را به عنوان مراکز داعش در منطقه معرفی نماییم.

 مهندس محمودزاده افزود: اگر بنا باشد مخلان امنیت کشور را شناسایی و دستگیر نماییم باید گفت عوامل تهدید امنیت ایران اسلامی تنها داعش و جنایت کاران داعش نیستند، بلکه لازم است با هر گونه تهدید امنیتی مبارزه و جلوی تندروی های قومی، تندروی های مذهبی و افکار تجزیه طلبی و خود بزرگ بینی را بگیریم،

همه ما برای تقویت امنیت و اتحاد ملی نباید بدنبال منطقه بندی باشیم، شاید منحرفین، مخلان امنیت ملی و تفرقه افکنان در همه شهرها و در بین همه اقوام به تعداد انگشت شمار وجود داشته باشند که هر کدام به نحوی امنیت و وحدت ملی را نشانه رفته اند. بنابراین اگر آمار و تعداد وابستگان به داعش در شهرهای خاص را اعلام می کنیم اولا باید دستگاههای امنیتی اگر مصلحت دانستند خود آنرا اعلام بکنند و اگر بنا باشد آماری اعلام شود باید افراد تجزیه طلب و سایر مخلان امنیت ملی کشور در سایر شهرها هم به جامعه و مردم معرفی گردند تا خدای ناخواسته این ذهنیت به جامعه القا نشود که تهدید کنندگان امنیت ملی فقط در شهرهای خاص حضور دارند.

 نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: قطعا مبارزه با داعشیان جنایتکار و اربابان آنها و افکار پوچ تجزیه طلبی، تندروی قومی و مذهبی، خود بزرگ بینی و تفرقه افکنی، نیاز به همدلی، وحدت ملی و یکپارچگی ایران اسلامی داشته و عزم ملی می طلبد تا همه اقوام و جریانهای سیاسی و مذهبی در کنار هم و یکپارچه در سایه ی رهبری فرزانه انقلاب با هر نوع حرکت ضدامنیت و ضد وحدت ملی، مذهبی و قومی مبارزه نماییم.

واکنش نماینده مهاباد به سخنان قاضی پور