وزیر فرهنگ و ارشاد از زوج مریوانی تشکر کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی، از ابتکار زوج مریوانی برای برپایی جشن ازدواج آنها در کتابخانه روستای دوستدار کتاب سردوش مریوان تقدیر کرد. به گزارش پیرانشهر رووداو به نقل از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیام سیدرضا صالحی امیری خطاب به خانم دلنیا جهانی و محمد توانا حسینی آمده است: ابتکار خلاقانه شما […]

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی، از ابتکار زوج مریوانی برای برپایی جشن ازدواج آنها در کتابخانه روستای دوستدار کتاب سردوش مریوان تقدیر کرد.

به گزارش پیرانشهر رووداو به نقل از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیام سیدرضا صالحی امیری خطاب به خانم دلنیا جهانی و محمد توانا حسینی آمده است: ابتکار خلاقانه شما عزیزان و برپایی جشن آسمانی ازدواج در محیط کتابخانه «روستای دوستدار کتاب سردوش» اقدامی فرهنگی و برای همه ما ایرانیان یادآور روح و معنای واقعی ازدواج است که مایه هویت ما به شمار می‌رود.

وی افزود: به گواهی تاریخ انسان هایی که در کتابخانه به هم می رسند، عمیق ترین شناخت را نسبت به یکدیگر پیدا می‌کنند و اگر پیوند همه انسان های امروز در کنار کتاب و از راه کتاب برقرار می شد، شاهد جهانی زیباتر بودیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با یادآوری این که اهالی روستای سردوش مریوان سال گذشته برنده عنوان پرافتخار «روستای دوستدار کتاب» شدند، تاکید کرد: لازم می دانم این ابتکار تحسین برانگیز را به شما، خانواده محترم و همه اهالی روستا و به ویژه انجمن آموزشی کتابخانه روستا، تبریک بگویم و از خداوند متعال زندگی سرشار از خیر و برکت برای شما عزیزان آرزومندم.

لازم به ذکر است مدتی قبل تصویر ازدواج زوج مریوانی که ازدواج خود را درکتابخانه روستای خود جشن گرفتند، در فضای مجازی کشور منتشر و تحسین بسیاری از هموطنان را به همراه داشت.